Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku – Bc. Ivana Skotnicová
Bc. Ivana Skotnicová
Bachelor's thesis
Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku
Customer value creation in the enterprise
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Tvorba hodnoty pro zákazníka na konkrétním podniku“ je definování nastavených interních procesů v podniku se zaměřením na vytváření hodnotově orientovaného podniku a analýza inovačních procesů v podniku ve vztahu ke zvyšování hodnoty pro zákazníka. Na základě teoretických poznatků byla provedena strategická analýza interních procesů s orientací na inovační procesy jako základ …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Customer value creation in the enterprise” is defined as setting the internal processes in business in connection with increasing customer value. Based on theoretical findings, strategic analyses of internal processes were performed which were oriented in innovative processes such as the basics for creating customer value. The company AWD Česká republika s.r.o. was …moreKeywords
Hodnota pro zákazníka strategická analýza podniku inovační procesy podniku hodnotový management SWOT analýza hodnotová analýza konkurenceschopnost Customer value strategic analysis of enterprise innovative processes of enterprise value management SWOT analysis value analysis competitiveness
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w8kfe/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2008
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Strategic Analysis of a Selected Enterprise
Michal Kadidlo -
Strategic Analysis and Plan of a Selected Enterprise
Lukáš Málek -
Strategic Analysis and Plan of a Selected Enterprise
Silvie Svobodová -
Strategic Analysis of an Enterprise
Alena Tomášková -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Integrated Approach to Company Strategic Analysis Using Modern Methods
David Braun -
STRATEGIC ANALISYS OF SELECTED ENTERPRISE
Alona Agafonova