Jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty – Lucie Trsková
Lucie Trsková
Bakalářská práce
Jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty
Traditional gastronomic brands and products of South Bohemia
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty. Cílem práce je v obecné rovině zmapovat a popsat tradiční gastronomické prvky, které napomáhají spoluutvářet kulturu daného kraje. Dále se práce zabývá těmito gastronomickými produkty a značkami ve spojitosti s cestovním ruchem a jejich přínosy pro kraj. První část práce je zaměřená na seznámení se s tradičními gastronomickými …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is traditional gastronomic brands and products of South Bohemia. The aim of the thesis is to generally describe traditional gastronomic elements, which help to create the culture of this region. Following captures concern these gastronomic products and brands in connection with tourism and its contributions to the region. The first part is aimed at familiarization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Zuzana Malcová
- Oponent: Věra Skopová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza tradiční gastronomie ve vybraném regionu
Dominika Baranová -
Analýza tradiční gastronomie ve vybrané zemi
Elizaveta Abramova -
Tradiční česká gastronomie napříč časem
Martina Klouparová -
Národní svátky a tradiční gastronomie jako didaktické téma. Komparativní studie možností Číny, Řecka a ČR s využitím v oborové didaktice obchodu a služeb
Lucie Štetinová -
Tradičná gastronómia Sápmi v súčasnej sámskej kultúre
Natália Kosmeľová -
Tradiční gastornomie v Českém ráji a její vliv na rozvoj regionu
Eliška Kladná -
Krajová tradiční gastronomie podporující rozvoj cestovního ruchu
Milan VLACH -
Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant
Tereza Vojáčková