Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o. – Martina KAŠPAROVÁ
Martina KAŠPAROVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.
Analysis of Competitive Environment of a New Product of the Company RIM - CZ, spol. s r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí firmy RIM ? CZ spol. s r. o., resp. jejího nového výrobku, kancelářské židle FLEXi. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je provedena rešerše literatury, vysvětleny pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční prostředí a definovány cíle a metody konkurenční analýzy. Praktická část se věnuje charakteristice …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the competitive environment of the company RIM - CZ spol. s r. o., or its new product ? office chair called FLEXi. This thesis is composed of two parts. In the theoretical part there is a bibliographic search, the terms such as competition, competitiveness, and competitive environment are explained. There are also defined objectives and methods of competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŠPAROVÁ, Martina. \textit{Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ggswtc/.
Jak správně citovat práci
KAŠPAROVÁ, Martina. Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Jak Covid-19 ovlivnil konkurenceschopnost vybraného hotelu
Nela Peterová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost v daném odvětví
František Kopal -
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
Michal Mikulec -
Tržní prostředí a konkurenceschopnost PIVOVARU SVIJANY, a.s.
Jana Procházková