Role brand experience v kavárenském průmyslu – Bc. Kamila Prosická
Bc. Kamila Prosická
Master's thesis
Role brand experience v kavárenském průmyslu
Role of brand experience in coffee shops
Abstract:
Práce je zaměřena na úroveň brand experience v kavárenském průmyslu v České republice. V první části popisuje teoretické aspekty zákaznické zkušenosti se značkou, chování spotřebitele a spokojenost zákazníka. Následně definuje význam brand experience a kavárenský průmysl. Druhá část práce je věnována vlastnímu výzkumu a interpretaci získaných dat. Záměrem je porovnat úroveň brand experience vybraných …moreAbstract:
The thesis focuses on the level of brand experience in the café industry in the Czech Republic. The first part describes the theoretical aspects of customers' brand experience, consumer behaviour and customer satisfaction. It then defines the meaning of brand experience and the café industry. The second part of the thesis is devoted to the actual research and interpretation of the collected data. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Vybrané aspekty zákaznické zkušenosti v konkrétní prodejně se sportovním zbožím
Michaela VRZALOVÁ -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Solčanská -
Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb
Jaroslav Kantorek -
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Lucie ČESÁNKOVÁ -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights