Barbora Netopilová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace firmy BeWooden

Online Marketing Communication of the Company BeWooden
Anotace:
Bakalářská práce "Online marketingová komunikace firmy BeWooden" se věnuje online marketingové komunikaci s důrazem na komunikaci na sociálních sítích značky BeWooden zaměřující se na výrobu doplňků ze dřeva a jiných přírodních materiálů. Cílem práce je analyzovat profily na sociálních sítích značky a zjistit, zda značka ke své marketingové komunikaci využívá správné sociální sítě a zároveň jak působí …více
Abstract:
The bachelor thesis "Online marketing communication of the company BeWooden" is devoted to online marketing communication with an emphasis on communication on social networks of the BeWooden brand focusing on the production of accessories from wood and other natural materials. This work aims to analyze the profiles on the brand's social networks and find out whether the brand uses the right social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Rygl

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Netopilová, Barbora. Online marketingová komunikace firmy BeWooden. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe