Developing Literacy through Levelled Books – Mgr. Tereza Matějíčková
Mgr. Tereza Matějíčková
Bakalářská práce
Developing Literacy through Levelled Books
Developing Literacy through Levelled Books
Anotace:
Bakalářská práce „Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí knih, které jsou uzpůsobeny podle úrovně čtenáře“ se zabývá čtenářskou gramotností a jeho konkrétní aplikace ve výuce druhého ročníku na základní škole Woodbrook ve Virginii. V práci zmiňuji žáky druhých tříd a jejich znalosti a schopnosti, které jsem si vybrala jako ukázkovou skupinu. Hlavním cílem je popsání důležitosti čtení, čtenářské gramotnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis “Developing literacy through levelled books” explores the development of literacy which is an essential skill for the educated people and how narratives are employed to that purpose. Primarily in connection to developing literacy I focused on levelled books which are integral part of teaching reading in American schools. Its main purpose is to describe the methods and system at …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o131f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Historie v příbězích a příběhy v historii: Vyprávění a historický komentář ve Ztracených v Mnichově
Michael Šenovský