Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M. – Anna Zwierzynová
Anna Zwierzynová
Bachelor's thesis
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Is Corporate Social Responsibility Maintainable at Low Prices? With H&M As The Example.
Anotácia:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá dodržováním CSR v textilním průmyslu (společenské odpovědnosti firem) při udržování nízkých konečných i výrobních cen. To nevyhnutelně směřuje k implementaci postupů fast fashion a z nich pramenících dopadů na životní prostředí i společnost, kterými se tato práce rovněž zabývá. Cílem fast fashion firem je rychle vyrobit velké množství zboží z nejlevnějších materiálů …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the compliance with the CSR (corporate social responsibility) in the textile industry whilst maintaining low prices on both the manufacture process and the final products. Inevitably, that is heading towards the fast fashion processes and the environmental and social impact, which are also mentioned in this thesis. The goal of the fast fashion brands is to create as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedúci: Libor Korman
- Oponent: Lukáš Krabec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZWIERZYNOVÁ, Anna. \textit{Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H\&{}M.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghbm8v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Názov
Vložil
Vložené
Práva