Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři – Tereza Křížová
Tereza Křížová
Diplomová práce
Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři
Anotace:
Tématem diplomové práce je Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři.Cílem práce je zjistit současné potřeby účastníků cestovního ruchu prostřednictvím dotazníkového šetření a statistických dat. Následně vytvoření nového produktu (zájezdu) pro cestovní kancelář, který rozšíří její současnou nabídku. Teoretická část je zaměřena na analýzu druhů a forem cestovního ruchu, možností a nabídky …víceAbstract:
The theme of the thesis is the Product portfolio of tourism in the travel agency.The aim of this work is to determine the current needs of tourism through a questionnaire survey and statistical data. Then create a new product (the trip) for the travel agency, which will extend its current offer.The theoretical part is focused on the analysis of the types and forms of tourism, options and offers the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ghgf5w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽOVÁ, Tereza. \textit{Produktové portfolio cestovního ruchu v cestovní kanceláři}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghgf5w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová