Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s. – Bc. Karel Fridrich
Bc. Karel Fridrich
Diplomová práce
Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.
Analysis of marketing activities in Lázně Luhačovice, a.s.
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingové aktivity společnosti Lázně Luhačovice, a.s. a porovnává je s ostatními lázněmi v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je na základě kvalitativní analýzy namodelovat soubor doporučení, který firmě pomůže k docílení vyšší obsazenosti a tržeb. V teoretické části práce autor čtenářům přináší základní poznatky z oblasti řešené problematiky, jedná se o témata …víceAbstract:
The thesis analyses the marketing activities of the company Lázně Luhačovice, a.s., which are compared with other spas in the Czech Republic. Its main purpose is to model a set of recommendations based on qualitative analysis, which will help to achieve higher occupancy and sales. In the theoretical part of the thesis, the author provides the readers with the basic knowledge of the problem, such as …víceKlíčová slova
analýza analysis lázeňská péče lázně marketing marketingový mix hotel marketing mix spa care spa
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/wayrx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRIDRICH, Karel. \textit{Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ghxutl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Michaela Stružinská -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Marek Pelikán -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu
Eva Štěpánková -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace
Pavla Borovičková -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Václav Polan -
The Analysis and Development of Spa Resorts in the Czech Republic
David Podpěra