Bc. Karel Fridrich

Diplomová práce

Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.

Analysis of marketing activities in Lázně Luhačovice, a.s.
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingové aktivity společnosti Lázně Luhačovice, a.s. a porovnává je s ostatními lázněmi v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je na základě kvalitativní analýzy namodelovat soubor doporučení, který firmě pomůže k docílení vyšší obsazenosti a tržeb. V teoretické části práce autor čtenářům přináší základní poznatky z oblasti řešené problematiky, jedná se o témata …více
Abstract:
The thesis analyses the marketing activities of the company Lázně Luhačovice, a.s., which are compared with other spas in the Czech Republic. Its main purpose is to model a set of recommendations based on qualitative analysis, which will help to achieve higher occupancy and sales. In the theoretical part of the thesis, the author provides the readers with the basic knowledge of the problem, such as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/wayrx/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství