Bc. Anna NĚMČANSKÁ

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín

The Project of Marketing Communication of Municipality Svatobořice-Mistřín
Abstract:
Název diplomové práce je Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, kde cílem práce je zvýšení podvědomí obce u potenciálních návštěvníků obce. Teoretická část vychází z průzkumu literárních pramenů, které jsou zaměřeny na problematiku marke-tingového mixu obce, marketingové komunikace a marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části analytickou, která se zabývá hodnocením …more
Abstract:
The title of my diploma thesis is ?The Project of Marketing Communication of Municipali-ty Svatobořice-Mistřín?. The main goal is to raise awareness about village among the po-tential village visitors. The theoretical part is based on a literature survey which is focused on the issue of marketing community mix, marketing communication and marketing plan. The practical part is divided into two parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NĚMČANSKÁ, Anna. Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe