Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín – Bc. Anna NĚMČANSKÁ
Bc. Anna NĚMČANSKÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín
The Project of Marketing Communication of Municipality Svatobořice-Mistřín
Abstract:
Název diplomové práce je Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín, kde cílem práce je zvýšení podvědomí obce u potenciálních návštěvníků obce. Teoretická část vychází z průzkumu literárních pramenů, které jsou zaměřeny na problematiku marke-tingového mixu obce, marketingové komunikace a marketingového plánu. Praktická část je rozdělena na dvě části analytickou, která se zabývá hodnocením …moreAbstract:
The title of my diploma thesis is ?The Project of Marketing Communication of Municipali-ty Svatobořice-Mistřín?. The main goal is to raise awareness about village among the po-tential village visitors. The theoretical part is based on a literature survey which is focused on the issue of marketing community mix, marketing communication and marketing plan. The practical part is divided into two parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMČANSKÁ, Anna. \textit{Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ghzucv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NĚMČANSKÁ, Anna. Projekt marketingové komunikace obce Svatobořice-Mistřín. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava