Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co) – Mgr. Damjan Bogdanovic
Mgr. Damjan Bogdanovic
Diplomová práce
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Anotace:
Cílem této práce bylo prozkoumat fenomén sociální a skupinové identity ve vztahu k marketingu šperků. Šperkařský průmysl silně spoléhá na efektivní a efektivní marketingové strategie, které jsou vysoce závislé na digitálních platformách a sociálních médiích. Návrh a údržba digitálních platforem je jedním z klíčových prvků pro dosažení dobrých výsledků. Tiffany & Co. je jedním z předních výrobců …víceAbstract:
The aim of this thesis was to examine the phenomenon of social and group identity with relation to the jewelry marketing. The jewelry industry relies heavily on the effective and efficient marketing strategies, which are highly dependent on the digital platforms and social media. The designing and maintaining the digital platforms is one of the crucial elements in achieving good results. Tiffany & …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/teu93/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Porovnání bankovní digitální identity a self-sovereign digitální identity
David Karlík -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš