Mgr. Damjan Bogdanovic

Master's thesis

Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)

Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Abstract:
Cílem této práce bylo prozkoumat fenomén sociální a skupinové identity ve vztahu k marketingu šperků. Šperkařský průmysl silně spoléhá na efektivní a efektivní marketingové strategie, které jsou vysoce závislé na digitálních platformách a sociálních médiích. Návrh a údržba digitálních platforem je jedním z klíčových prvků pro dosažení dobrých výsledků. Tiffany & Co. je jedním z předních výrobců …more
Abstract:
The aim of this thesis was to examine the phenomenon of social and group identity with relation to the jewelry marketing. The jewelry industry relies heavily on the effective and efficient marketing strategies, which are highly dependent on the digital platforms and social media. The designing and maintaining the digital platforms is one of the crucial elements in achieving good results. Tiffany & …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2022
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: MSc Mirela Moldoveanu

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication

Theses on a related topic