Mgr. Damjan Bogdanovic

Master's thesis

Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)

Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Anotácia:
Cílem této práce bylo prozkoumat fenomén sociální a skupinové identity ve vztahu k marketingu šperků. Šperkařský průmysl silně spoléhá na efektivní a efektivní marketingové strategie, které jsou vysoce závislé na digitálních platformách a sociálních médiích. Návrh a údržba digitálních platforem je jedním z klíčových prvků pro dosažení dobrých výsledků. Tiffany & Co. je jedním z předních výrobců …viac
Abstract:
The aim of this thesis was to examine the phenomenon of social and group identity with relation to the jewelry marketing. The jewelry industry relies heavily on the effective and efficient marketing strategies, which are highly dependent on the digital platforms and social media. The designing and maintaining the digital platforms is one of the crucial elements in achieving good results. Tiffany & …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma