Bc. Kateřina Polednová
Bakalářská práce
Marketingový mix
Marketing mix
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu. Jejím cílem je tuto problematiku popsat z hlediska teorie a dostupné literatury. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Základem teoretické části je studium literatury související s danou problematikou marketingu. Praktická část je zaměřena na návrh marketingového mixu pro konkrétní společnost a to stavební firmu …víceAbstract:
My bachelor dissertation discusses the presentation of marketing mix.. The goal of my work is to describe this issue from the perspective of theory and available literature. The work is divided into two parts: theoreticl and practical. Theoretical part is based on literatury focused on maketing Practical part aims at presentation of marketing mix for a particular company – STAVOS Brno, a.s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fbsy6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Robin Onysko -
Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.
Aneta Velecká -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Kristýna Matoušková -
Analýza produktového portfolia značky Vichy
Zuzana Bláhová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Marketingová analýza produktového portfolia IT firmy
Kateřina Hanzlíková -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová