Bc. Kateřina Polednová

Bakalářská práce

Marketingový mix

Marketing mix
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu. Jejím cílem je tuto problematiku popsat z hlediska teorie a dostupné literatury. Celá práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Základem teoretické části je studium literatury související s danou problematikou marketingu. Praktická část je zaměřena na návrh marketingového mixu pro konkrétní společnost a to stavební firmu …více
Abstract:
My bachelor dissertation discusses the presentation of marketing mix.. The goal of my work is to describe this issue from the perspective of theory and available literature. The work is divided into two parts: theoreticl and practical. Theoretical part is based on literatury focused on maketing Practical part aims at presentation of marketing mix for a particular company – STAVOS Brno, a.s.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting