Vladyslav Vlasov

Master's thesis

Improving Business Performance of Company XXX by the Application of Lean Management Techniques

Improving Business Performance of Company XXX by the Application of Lean Management Techniques
Abstract:
Today, in the reality of dynamic technological advance and intensified market competition, companies, as never before, struggle to remain competitive. Therefore their management has to be able not only to respond quickly to the changing conditions of conducting business, but think a few steps ahead. In this situation, the utilization of Lean can be considered as an additional competitive advantage …more
Abstract:
V dnešní době, s pohledem na dynamický technologivký pokrok a při zesílení konkurence na trhu, společnosti, jako nikdy předtím bojují o svou konkurenční schopnost. A proto jejich management musí být schopen nejen rychle reagovat na měnící se podminky podnikání, ale taky myslet několik kroků dopředu. V této situaci využití Lean management - štíhlá výroba - muže být považovane za dalsí konkurenční výhodu …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vlasov, Vladyslav. Improving Business Performance of Company XXX by the Application of Lean Management Techniques. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing