Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno – Bc. Michal Maroši
Bc. Michal Maroši
Master's thesis
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Marketing research - brand awareness MP Brno
Abstract:
Maroši, M., (2013). Marketingový výzkum – povědomí o značce MP Brno, Diplomová práce, 66 s. Brno, Czechia: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá značkou MP Brno (Městské policie Brno). Klade si za cíl zjistit pomocí marketingového výzkumu povědomí o značce MP Brno v Brně a okolí v rámci věkové skupiny 16 – 45 let.Abstract:
Maroši, M., (2013). Marketingový výzkum – povědomí o značce MP Brno, Diplomová práce, 66 s. Brno, Czechia: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. Abstract: This thesis deals with the brand MP Brno (Brno City Police). It aims to find out by market research brand awareness MP Brno and its surroundings within the age group of 16 – 45 years.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wd2ki/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Způsoby poskytování vybrané veřejné služby obcemi ČR
Lucie Štěpánová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez