Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka – Andrea Houzarová
Andrea Houzarová
Diplomová práce
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Sales promotion as a tool for influencing customer buying behavior
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá kupním chováním zákazníka a jeho reakcemi na spotřebitelskou podporu prodeje. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části práce je zkoumána problematika z teoretického hlediska v oblasti marketingu, marketingové komunikace, kupního chování spotřebitele a podpory prodeje. V praktické části práce je charakterizována společnost Tchibo, s. r. …víceAbstract:
The thesis is divided into a theoretical and practical part. The first part, theoretical, is mainly focused on marketing, marketing communication, consumer purchase behavior and sales support. Tchibo, s. r. o., coffee retailer, and the sales promotion tools are discussed and analyzed in the latter part. The latter part, practical, focuses onto two research areas. In the first area, promotions, especially …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev
Název
Vložil
Vloženo
Práva