Anežka CHVOJKOVÁ
Bachelor's thesis
Vizuální styl řeznictví
Visual identity of a butcher shop
Anotácia:
Výstupem mé bakalářské práce je značka, zpracování propagačních tiskovin a balícího materiálu malé firmy. Konkrétně se jedná o řeznictví pana Romana Krejsky.Abstract:
The aim of my bachelor's thesis was to design various promotional and packaging material for a small butcher's shop owned by Mr. Roman Krejska.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. akad. mal. František Steker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVOJKOVÁ, Anežka. Vizuální styl řeznictví. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / odbor:
Fine Arts / Illustration and Graphic Art, specialization Visual Communication
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Vizuální identita neexistujícího subjektu (funkční maketa grafického manuálu)
Vladimír VILIMOVSKÝ -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Hana NOVOTNÁ