Meziválečný Baťův Zlín - ideální průmyslové město, výkladní skříň firmy a základna hospodářské expanze – Mgr. Jan Obšívač
Mgr. Jan Obšívač
Diplomová práce
Meziválečný Baťův Zlín - ideální průmyslové město, výkladní skříň firmy a základna hospodářské expanze
Baťa s Zlín between world wars - an ideal industrial city, window-case of the company and base for the economic expansion
Anotace:
Práce pojednává o meziválečném rozvoji obuvnické firmy, založené ve Zlíně Tomášem Baťou. Zvláštní zřetel je věnován stavební činnosti firmy a typickému harakteru města Zlína coby "města v zahradách". Je rovněž pojednáno snahách po vytvoření ideálního průmyslového města a aplikaci těchto teorií na samotný Zlín.Abstract:
The thesis deals with development of the famous czechoslovakian shoemaking factory, which was incorporated by Tomáš Baťa in a moravian town Zlín. In a forty years, small town turned into a dynamic city with more than forty thousands inhabitants ant with typical functionalist architecture.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xlaav/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2006
- Vedoucí: PhDr. Libor Vykoupil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBŠÍVAČ, Jan. \textit{Meziválečný Baťův Zlín - ideální průmyslové město, výkladní skříň firmy a základna hospodářské expanze}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/gj2gb7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Dějiny umění
Práce na příbuzné téma
-
Design podcastu Zlin Design Week
Kateřina Večerková -
Analýza užívateľského rozhrania webu Zlin Design Week
Tomáš Klas -
Zlin Design Week - Manuál Art sekce
Nikita Nečasová -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková -
Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny
Žaneta Stránská -
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Jitka Smolíková -
Scény Zlin Design Week
Natália Beláková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová