Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ – Bc. Jana TOLAROVÁ
Bc. Jana TOLAROVÁ
Master's thesis
Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ
Art expression and reflection of emotion preconcepts by fifth-grade pupils of primary school
Abstract:
Diplomová práce představuje didaktický experiment, v němž jsou zkoumána nefigurativní výtvarná vyjádření pojmů emocí u žáků páté třídy. Výzkum využívá kombinaci kvantitativní a kvalitativní metodiky, přičemž základem sondy je vyučovací jednotka výtvarné výchovy. K následné analýze přispěl zejména dotazník zadaný tvůrcům a nezávislým respondentům mimo akci. Výzkum byl realizován ve snaze získat nové …moreAbstract:
The thesis shows a didactic experiment, in which nonfigurative art expression of emotions of the fifth-grade pupils is explored. The research uses a combination of quantitative and qualitative methodology, while the basic unit is one class of art. This is followed by a questionnaire assigned to the creators as well as independent respondents. The research was realized to gain new data, which would …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2012
- Supervisor: Mgr. Jindřich Lukavský
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOLAROVÁ, Jana. Výtvarné vyjádření a reflexe prekonceptů emocí u žáků páté třídy ZŠ. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Ps-Vv
Theses on a related topic
-
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Interpretace výtvarného projevu v hermeneutickém pojetí
Kamila KRAUSOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Marie Bajnarová -
Výtvarný projev Lenky a Vladimíra, pacientů trpících schizofrenií
Monika Blaženková -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková