Analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy RAMIS Tábor spol. s.r.o. – Bc. Markéta Staňková
Bc. Markéta Staňková
Bakalářská práce
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy RAMIS Tábor spol. s.r.o.
Anotace:
Strategický management se v dnešní době stal nedílnou součástí každé společnosti, která chce úspěšně podnikat. Jeho snahou je předcházet krizovým situacím, které by mohly kdykoli nastat. Tento předmět byl zvolen ke zpracovávání mé bakalářské práce, kde byla užita celá řada metod k vymezení vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Tyto metody jsou rozděleny podle prostředí, které analyzují. Mezi metody …víceAbstract:
Strategic management has nowadays become an integral part of every company that wants to do business successfully. Its effort is to prevent crisis situations, which could occur at any time. This topic has been chosen for writing my bachelor thesis where was used a wide range of methods for defining an internal and external company environment. This bachelor thesis deals with a wide range of methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/uky0w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAŇKOVÁ, Markéta. \textit{Analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy RAMIS Tábor spol. s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gj68b3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Úloha a význam vnitřní bezpečnosti a veřejného pořádku pro zkvalitnění bezpečnostního prostředí České republiky a řešení aktuálních hrozeb
Michaela Spilková -
Social and environmental stressors of cardiometabolic health
Anna Bartošková