Eliška Filipiová

Diplomová práce

Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína

Experimental marketing research: the influence of lighting on the perception of wine taste
Anotace:
Výzkum se zabývá vlivem barvy led osvětlení na vnímání chuti vína a vlivem barvy led osvětlení na množství peněz, které by respondenti zaplatili za víno. Na základě experimentálního marketingového výzkumu byl prokázán vliv barvy led osvětlení na vnímání chuti vína. Byla prokázána i spojitost mezi barvou osvětlení a cenou, kterou byli respondenti ochotni zaplatit za víno. V rámci výzkumu respondenti …více
Abstract:
The research deals with the effect of the color of the LED lighting on the perception of the taste of the wine and the effect of the color of the LED lighting on the amount of money that the respondents would pay for the wine.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2022
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Jiří Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87789