Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení. – Jessica Vojta
Jessica Vojta
Bachelor's thesis
Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
Abstract:
V konkurenčním prostředí mnoha produktů je pro zákazníky velmi důležité odlišit je navzájem. K tomu slouží značka. Je důležité uvědomit si, jak je značka spojena se sílou firmy. Jen finančně silná firma má dostatek finančních prostředků nezbytných pro udržení kvality svých výrobků na špičkové úrovni. Dentální produkty švýcarské firmy SwissDentist, GmbH pod značkou SWISSCLEAN jsou centrálně vyráběny …moreAbstract:
In a competitive environment for many products it is very important to distinguish them. For this purpose is the trademark and it´s association with the power of the company very important. Just financially strong company has sufficient financial resources to maintain the highest level of quality of their products. Dental products, under the Swiss firm SwissDentist, GmbH, marked SWISSCLEAN are centrally …moreKeywords
Marketing jako podnikatelská funkce Značka SWISSCLEAN Firma SwissDentist Czech, s.r.o. Produkty dentální hygieny Digitalizace výroby Globalizace ekonomiky Marketing as a business function Trademark SWISSCLEAN Company SwissDentist Czech, Ltd. Products of dental hygiene Digitization of production Globalisation of the economy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vssds/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Fromberger
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTA, Jessica. \textit{Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/gjgas0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Organization management
Theses on a related topic
-
Multilevel Marketing jako podnikatelská příležitost
Barbora Pobišová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Přímé zahraniční investice v ČR (vliv na RR na příkladu firmy MITSUBISHI ELECTRIC AUTOMOTIVE CZECH s.r.o.)
Milan Radoňský -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Projektové řízení s aplikací MS Office Project v oddělení nákupu ve společnosti Panasonic Automotive Systems Czech, s.r.o.
Renáta Beňová -
Vzdělávání a rozvoj pracovníků ve společnosti OLHO - Technik Czech s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Jak mohou být telekomunikační sítě a systémy od Huawei Technologies Co. Ltd. a ZTE Corporation rizikové pro bezpečnost České republiky
Dominik Čmiel -
Finanční zhodnocení společnosti Prezenta Czech, s.r.o. s návrhem investiční realizace
Romana Ryšavá