Natálie Šemberová

Bakalářská práce

Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy

Consumer purchasing behaviour in fashion
Anotace:
Teoretická část této bakalářské práce je věnována jednotlivým odvětvím módy, jako je haute couture, ready to wear, prémiové značky, fast fashion a slow fashion, a dále je více zaměřena na udržitelnou módu jako aktuální trend módního průmyslu. Kromě toho se zabývá marketingovým mixem a rozdíly v jednotlivých kategoriích. Důležitou součástí bakalářské práce je i praktická část, tedy dotazníkový výzkum …více
Abstract:
The theoretical part of this bachelor's thesis is devoted to individual fashion sectors, such as haute couture, ready-to-wear, premium brands, fast fashion and slow fashion, and is further focused on sustainable fashion as a current trend in the fashion industry. In addition, it deals with the marketing mix and differences in individual categories. An important part of the bachelor thesis is also the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90865

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod