Analýza spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů – Hana Schefczyková
Hana Schefczyková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů
Consumer Behaviour Analysis on the Mobile Phone Market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonů v České republice a ve vybraných zemích Asie. Cílem práce byla analýza situace spotřebitelského chování na všech trzích a jejich vzájemná komparace. Tato práce obsahuje teoretická východiska spotřebitelského chování, analýzu trhů, metodiku shromažďování dat a analýzu chování spotřebitelů na trhu mobilních telefonů …viacAbstract:
This thesis deals with the analysis of consumer behaviour on the mobile phone market in the Czech Republic and selected countries in Asia. The aim of the study was to analyze the situation of consumer behaviour across selected markets and their comparison. This thesis includes the basic theoretical background of consumer behaviour, characterization of markets, the methodology of data collection and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Sandra Vítková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
Zuzana EHRLICHOVÁ -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Marketingový plán pro vstup značky Sweet Crochete na trh
Klára Sladká -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady