Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy – Martina TALPOVÁ
Martina TALPOVÁ
Diplomová práce
Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Intervention Process in Teaching Profession due to Pupils with Specific Learning Difficulties in Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce popisuje intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. První kapitola objasňuje základní terminologii a vymezení specifických poruch učení, dále jejich klasifikaci, symptomatologii a etiologii. Druhá kapitola obsahuje informace o vzdělávacím procesu žáků se specifickými poruchami učení, jak jej upravují legislativní …víceAbstract:
The proposed diploma thesis describes intervention process in teaching profession due to pupils with specific learning difficulties. The first chapter clarifies basic terminology and definition of specific learning difficulties, further their classification, symptomatology and etiology. The second chapter contains information about educational process of pupils with specific learning difficulties according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Mravcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TALPOVÁ, Martina. \textit{Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gjqoh0/.
Jak správně citovat práci
TALPOVÁ, Martina. Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Proměny a vnímání role třídního učitele na 1. stupni ZŠ na Chomutovsku.
Kateřina RŮŽIČKOVÁ -
Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Zuzana Opatřilová -
Počáteční roky učitele 1. stupně ZŠ v Plzni a okolí se zaměřením na se zaměřením na analýzu plánování a realizace výuky začínajícím učitelem
Štěpánka LORENCOVÁ -
Téma práce česky Připravenost a informovanost učitelů 1. stupně ZŠ na žáka s diabetem
Tereza Mikošková -
Přístup k psychohygieně a zvládání stresu učitelů na 1. a 2. stupni základních škol na Ústecku
Lucie VYSOUDILOVÁ -
Metodická příručka k prevenci poruch příjmu potravy na 1. stupni ZŠ
Eva Slánská -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný