Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy – Martina TALPOVÁ
Martina TALPOVÁ
Master's thesis
Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Intervention Process in Teaching Profession due to Pupils with Specific Learning Difficulties in Primary Schools
Abstract:
Diplomová práce popisuje intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. První kapitola objasňuje základní terminologii a vymezení specifických poruch učení, dále jejich klasifikaci, symptomatologii a etiologii. Druhá kapitola obsahuje informace o vzdělávacím procesu žáků se specifickými poruchami učení, jak jej upravují legislativní …moreAbstract:
The proposed diploma thesis describes intervention process in teaching profession due to pupils with specific learning difficulties. The first chapter clarifies basic terminology and definition of specific learning difficulties, further their classification, symptomatology and etiology. The second chapter contains information about educational process of pupils with specific learning difficulties according …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Mravcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TALPOVÁ, Martina. \textit{Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/gjqoh0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TALPOVÁ, Martina. Intervenční proces v práci učitele vzhledem k žákům se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Proměny a vnímání role třídního učitele na 1. stupni ZŠ na Chomutovsku.
Kateřina RŮŽIČKOVÁ -
Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Zuzana Opatřilová -
Počáteční roky učitele 1. stupně ZŠ v Plzni a okolí se zaměřením na se zaměřením na analýzu plánování a realizace výuky začínajícím učitelem
Štěpánka LORENCOVÁ -
Téma práce česky Připravenost a informovanost učitelů 1. stupně ZŠ na žáka s diabetem
Tereza Mikošková -
Přístup k psychohygieně a zvládání stresu učitelů na 1. a 2. stupni základních škol na Ústecku
Lucie VYSOUDILOVÁ -
Metodická příručka k prevenci poruch příjmu potravy na 1. stupni ZŠ
Eva Slánská -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný