Asertivita jako důležitý prvek komunikace u studentů pomáhajících profesí – Bc. Darja Mičová
Bc. Darja Mičová
Diplomová práce
Asertivita jako důležitý prvek komunikace u studentů pomáhajících profesí
Assertiveness as an important element of communication among students of helping professions
Anotace:
Tématem diplomové práce je Asertivita jako důležitý prvek komunikace u studentů pomáhajících profesí. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část a na praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením asertivity, její definice, asertivními technikami, právy a povinnostmi. Dále se zaměřuje na oblast komunikace a na vymezení kompetencí pracovníků pomáhajících profesí. Praktická část slouží …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is Assertiveness as an important element of communication in students helping the profession. The work is focused on two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part focuses on assertiveness, definition, assertive techniques, rights and obligations. It also focuses on the field of communication and on defining the competencies of self-help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mičová, Darja. Asertivita jako důležitý prvek komunikace u studentů pomáhajících profesí. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích
Šárka MAŇASOVÁ -
Asertivita v komunikaci pomáhajících profesí na příkladu knihovnického povolání
Michal Gazsi -
Empatie v komunikaci pracovníka pomáhající profese
Kateřina LIČKOVÁ -
Asertivita jako součást komunikačních kompetencí pedagoga
Alena Cihlářová -
Sociální kompetence učitele na střední škole
Daniela HRADILOVÁ -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková