Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ – Bc. et Bc. Markéta Vašková
Bc. et Bc. Markéta Vašková
Diplomová práce
Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ
Advertising in teaching Czech language to 2 elementary school
Anotace:
Tématem diplomové práce je Reklama ve vyučování českému jazyku na 2. stupni ZŠ. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám definicí reklamy, její historií a vývojem, funkcí reklamy, druhy reklamy, stylem a jazykem reklamy. Dále se věnuji působení reklamy na žáky a v poslední řadě reklamou v učebnicích českého jazyka. V praktické části …víceAbstract:
The topic of the Master thesis is Advertisement at teaching Czech language at lower secondary schools. The Master thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the advertising definition, a history and development of an advertisement, a function of an advertisement, types of an advertisement, style and language of an advertisement. After that I occupy …víceKlíčová slova
Reklama druhy reklamy styl a jazyk reklamy vliv reklamy na žáky reklama v učebnicích pro 2. stupeň základní školy dotazník reklamní plakát an advertisement types of an advertisement the style and language of an advertisement an influence of an advertisement on pupils an advertisement in textbooks for pupils at lower secondary schools the questionnaire the advertisement posters
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hamjk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství křesťanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Developing Intercultural Communicative Competence at Lower-secondary Schools
Sofia Sonina -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
Barbora Wochnerová -
Předložky a spojky v učebnicích pro 2. stupeň základní školy
Michael Peštál -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová -
Prezentace ortografické normy v učebnicích pro 2. stupeň ZŠ / nižší stupeň víceletých gymnázií a pro SŠ
Lenka HLAVÁČOVÁ -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová