Starostlivosť o diváka v českom a slovenskom futbale – Miroslav Petráš
Miroslav Petráš
Diplomová práce
Starostlivosť o diváka v českom a slovenskom futbale
Péče o diváka v českém a slovenském fotbale
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat prostředí českého a slovenského fotbalu v oblasti péče o diváka. V teoretické části je pozornost věnována teoriím, které se této problematiky týkají. Konkrétně specifikům fotbalového trhu, ekonomice fotbalových klubů, teorii marketingového mixu a definici fanouška. V praktické části je nejprve rozebíraná a porovnávána návštěvnost v nejvyšších soutěžích …víceAbstract:
Main goal of this thesis is to analyze the environment of Czech and Slovak football in the area of spectators care. The theory part is focused on theories, which refer to this problem. These are: specifics of the football market, economics of football clubs, theory of marketing mix and fan definition. At the beginning of practice part, the thesis analyzes and compares attendance rate in top leagues …víceAbstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať prostredie českého a slovenského futbalu v oblasti starostlivosti o diváka. V teoretickej časti je pozornosť venovaná teóriám, ktoré sa tejto problematiky týkajú. Konkrétne špecifikám futbalového trhu, ekonomike futbalových klubov, teórii marketingového mixu a definícii fanúšika. V praktickej časti je najprv rozoberaná a porovnávaná návštevnosť v …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 4. 2010
- Vedoucí: Jiří Novotný
- Oponent: Jiří Kotáb
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DODRŽOVÁNÍ ,,FAIR PLAY" V UTKÁNÍCH NA ÚROVNI PROFESIONÁLNÍHO FOTBALU (KOMPARACE VYBRANÝCH UTKÁNÍ MISTROVSTVÍ SVĚTA A GAMBRINUS LIGY)
Lada VAŇKOVÁ -
Řešení obranných standardních situací týmů 1. Gambrinus ligy podzimní části ročníku 2007 / 2008
Roman Smutný -
Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu
Jakub SVOBODA -
Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy
Jakub SVOBODA -
Analýza, statistika a srovnání gólových situací 1.české Gambrinus ligy ( podzim 2007/2008 ) a MS 2006 v Německu
Lukáš Hlavatý -
Charakteristika rozehrávání míče brankářem na MS 2006 v Německu a v 1.Gamgrinus lize
Michal Drápela -
Komparace marketingu české a slovenské fotbalové ligy
Pavel Ryšánek -
Analýza marketingové komunikace klubů ve Fortuna lize
Michal Hambalek