Marketingová strategie Musical production – Jana Humlová
Jana Humlová
Diplomová práce
Marketingová strategie Musical production
The marketing strategy of The Musical Production
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem umění se zaměřením na muzikálová divadla. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy marketingového procesu, přičemž hlavní důraz je kladen na marketingový mix a jeho specifika v oblasti muzikálové produkce. Teoreticky také vymezuje proces marketingových výzkumů. Pro plynulý přechod k praktické části, která se soustřeďuje na konkrétní muzikálovou produkci …víceAbstract:
This thesis deals with an arts marketing with a focus on musical theater. The theoretical part defines basic elements of the marketing process, with the main emphasis placed on marketing mix and its specifics in context of musical production. In this part of the thesis there is also description of marketing research. In favour of smooth transition to practical part, at the very end of theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Petra Jílková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu vybraných plzeňských divadelních scén
Lukáš KLÍMA -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková