Návrh informační a propagační brožury mikroregionu Uherskobrodsko – Ing. Marie ŠIDLOVÁ
Ing. Marie ŠIDLOVÁ
Bakalářská práce
Návrh informační a propagační brožury mikroregionu Uherskobrodsko
The proposal for informative and advertising brochure of the region Uherskobrodsko
Anotace:
Hlavní význam této práce spočívá v analýze propagace oblasti Uherskobrodska. Analýza popisuje současný stav propagace a navrhuje její další možnosti, vyzdvihuje benefity oblasti a potenciál pro cestovní ruch. Konečným řešením je návrh informační a propagační brožury mikroregionu Uherskobrodsko. Je zde vyčíslena i ekonomická náročnost realizace brožury.Abstract:
The main point of this work consists in the analysis of propagation the area Uherskobrodsko. The analysis describes actual aspect of propagation and advances her next chances, overstresses the potential for tourists. The final answer ist the proposal for informative and advertising brochure of the region Uherskobrodsko. The economic numeration of execution the brochure is here too.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2550
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIDLOVÁ, Marie. Návrh informační a propagační brožury mikroregionu Uherskobrodsko. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Zážitkový cestovní ruch v České republice a možnost jeho propagace pro zahraniční klientelu
Barbora Voříšková -
Význam folklorních festivalů pro cestovní ruch / úloha Folklorního sdružení ČR
Pavlína Drlíčková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
Martina Jaňurová -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
Cestovní ruch v Ústeckém kraji-Potenciál a infrastruktura cestovního ruchu
Miluše Nováková