Bc. Tomáš Kubišta

Diplomová práce

Měření sledovanosti médií

Measurement of media
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuji měření sledovanosti médií jako jedné z metod výzkumu médií. Cílem práce je vytvořit materiál, který se v širším kontextu zabývá dosavadním vývojem médií a zamýšlí se nad jejich možným postavením z hlediska jejich sledovanosti. Pro praktickou část této práce – konkrétní měření sledovanosti médií - byla vybrána mediální skupinu MAFRA a.s., jež je vlastníkem jak tradičních …více
Abstract:
This thesis is devoted to measurement of the media as one of the methods of media research. The aim is to create a material that is in the wider context deals with the development of media and discusses their possible position in terms of their audience. For the practical part of this work - measurement of specific media - was chosen MAFRA Media Group Inc., which owns both traditional and new media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní