Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice – Aymen Alsanhani
Aymen Alsanhani
Bachelor's thesis
Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice
Social media and its impact on marketing communication: Case study about companies in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce nese název“ Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci”.Používání internetu roste tolik v posledních 10 letech. Zejména v posledních 5 letech okolo 4584 českých firem podnikají v prostředí služeb na internetu. Mnohé české firmy našli nové možnosti, jak podporovat jejich produkty. Tyto nové přístupy se používají hlavně jako nástroj …moreAbstract:
The name of this thesis is “Social media and its impact on marketing communication”.Internet utilization has been growing so quickly in the last 10 years, and particularly in the last 5 years, in Czech republic there are around 4,584 companies, who conduct their business in the environment of services on the internet, many of this Czech companies have found new possibilities and opportunities to promote …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10109
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ALSANHANI, Aymen. \textit{Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gkcqwc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights