Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice – Aymen Alsanhani
Aymen Alsanhani
Bakalářská práce
Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice
Social media and its impact on marketing communication: Case study about companies in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce nese název“ Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci”.Používání internetu roste tolik v posledních 10 letech. Zejména v posledních 5 letech okolo 4584 českých firem podnikají v prostředí služeb na internetu. Mnohé české firmy našli nové možnosti, jak podporovat jejich produkty. Tyto nové přístupy se používají hlavně jako nástroj …víceAbstract:
The name of this thesis is “Social media and its impact on marketing communication”.Internet utilization has been growing so quickly in the last 10 years, and particularly in the last 5 years, in Czech republic there are around 4,584 companies, who conduct their business in the environment of services on the internet, many of this Czech companies have found new possibilities and opportunities to promote …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10109
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ALSANHANI, Aymen. \textit{Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/gkcqwc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva