Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku. – Mgr. et Bc. Lenka MINAŘÍKOVÁ
Mgr. et Bc. Lenka MINAŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.
EEG-Biofeedback such as helpful method for preschool aged children suffering from ADHD syndrom.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití terapeutické metody EEG biofeedback jako jedné z možných pomocí dětem předškolního věku s diagnostikou ADHD. Je zde vymezen pojem ADHD / attention deficit hyperaktivity disorder {--} porucha pozornosti s hyperaktivitou/ a s ním související otázky v oblasti projevů dítěte. Zároveň se část práce zabývá možnostmi zmírnění těchto nežádoucích projevů u dětí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of therapeutic methods of EEG-biofeedback, as a possible means of pre-school age children with ADHD diagnosis. Is there a definition of ADHD / attention deficit hyperactivity disorder - Attention Deficit Hyperactivity Disorders / and related issues in the field expressions of the child. It is part of the work deals with the possibilities of reducing these undesirable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍKOVÁ, Lenka. \textit{Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gkd6i2/.
Jak správně citovat práci
MINAŘÍKOVÁ, Lenka. Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Využití metody EEG biofeedback při kompenzaci specifických poruch učení a soustředění u žáků
Alena Hauptmanová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou a možnosti její léčby
Ivana Vojtěchová -
Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
Martina Jurčíková -
Metoda neurofeedback a její využití v terapii dědí s ADHD
Ivana PRUDILOVÁ -
Screeningové vyšetření u dětí předškolního věku
Kateřina PŠEJOVÁ -
Orientační vybraná logopedická vyšetření u dětí předškolního věku se specificky narušeným vývojem řeči - kazuistická studie.
Markéta LOKAJOVÁ -
Preventivní vyšetření sluchu pediatrem
Ludmila Hellarová