Mgr. et Bc. Lenka MINAŘÍKOVÁ

Bakalářská práce

Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.

EEG-Biofeedback such as helpful method for preschool aged children suffering from ADHD syndrom.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití terapeutické metody EEG biofeedback jako jedné z možných pomocí dětem předškolního věku s diagnostikou ADHD. Je zde vymezen pojem ADHD / attention deficit hyperaktivity disorder {--} porucha pozornosti s hyperaktivitou/ a s ním související otázky v oblasti projevů dítěte. Zároveň se část práce zabývá možnostmi zmírnění těchto nežádoucích projevů u dětí …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of therapeutic methods of EEG-biofeedback, as a possible means of pre-school age children with ADHD diagnosis. Is there a definition of ADHD / attention deficit hyperactivity disorder - Attention Deficit Hyperactivity Disorders / and related issues in the field expressions of the child. It is part of the work deals with the possibilities of reducing these undesirable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MINAŘÍKOVÁ, Lenka. Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta