Linda BŘEZOVSKÁ

Diplomová práce

Alternativní hodnocení mluveného projevu mladších žáků jako nástroj motivace k učení jazyka.

Alternativní hodnocení mluveného projevu mladších žáků jako nástroj motivace k učení jazyka.
Abstract:
Cílem práce je zjistit, zda alternativní hodnocení může být použitelné pro výuku žáků prvního stupně základní školy v podmínkách běžné jazykové tříd, a zda může pozitivně přispět k jejich učení se cizímu jazyku. Práce představuje koncept hodnocení a jeho historický vývoj a zabývá se pojetím alternativního hodnocení. Důraz je kladen na techniky sebehodnocení, vzájemné hodnocení a hraní krátkých scének …více
Abstract:
The aim of this thesis is to investigate whether alternative assessment would be practicable for teaching young learners in a regular language classroom and whether it positively contributes to their language learning. The thesis introduces the domain of assessment and its historical development and presents the concept of alternative assessment. Emphasis is laid on the techniques of self-assessment …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 4. 2008
  • Vedoucí: doc. Orlová Natalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta
http://arl.ujep.cz/

Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy