Miriama Šimurková

Bakalářská práce

Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch

Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií udržitelnosti ve společnosti Bosch v České republice a na Slovensku. Cílem práce je navrhnout přizpůsobení strategie interní a externí komunikace společnosti s důrazem na udržitelnost, které povede k lepšímu povědomí a pochopení tohoto tématu mezi zaměstnanci a generací Z. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou korporátní komunikace, rozdělením …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the sustainability communication strategy at Bosch in the Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to propose adjustments to the internal and external corporate communication strategy with an emphasis on sustainability that will lead to improved brand awareness and understanding of this topic among employees and Generation Z. The theoretical part deals with …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá komunikačnou stratégiou udržateľnosti v spoločnosti Bosch v Česku a na Slovensku. Cieľom práce je návrh prispôsobenia internej a externej korporátnej komunikačnej stratégie s dôrazom na udržateľnosť, ktoré povedú k lepšiemu povedomiu a porozumeniu tejto témy medzi zamestnancami a generáciou Z. Teoretická časť práce sa venuje charakteristike korporátnej komunikácie, …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Iva Štraitová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92399