Bc. Petra Kadeřábková

Bachelor's thesis

Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení

Advertising campaign analyse of SAZKA, Inc. - e-bet
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza reklamní kampaně společnosti SAZKA, která byla spuštěna po uzákonění provozování internetového kurzového sázení. Úvodní část textu je věnována vysvětlení pojmů reklama a reklamní kampaň. Dále přibližuje termíny z marketingové komunikace a marketingového mixu. Přiostřeno je především na způsoby přípravy kampaní, jejich realizace, metody předběžného testování …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the advertising campaign of SAZKA company which was launched after enactment of the internet Sportsbook. The introductory part of the work focuses on the explanation of the terms “advertisement” and “advertising campaign”. It also outlines terminology related to marketing communication and marketing mix. Attention is primarily paid to means of campaign preparation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní