Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení – Bc. Petra Kadeřábková
Bc. Petra Kadeřábková
Bachelor's thesis
Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení
Advertising campaign analyse of SAZKA, Inc. - e-bet
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza reklamní kampaně společnosti SAZKA, která byla spuštěna po uzákonění provozování internetového kurzového sázení. Úvodní část textu je věnována vysvětlení pojmů reklama a reklamní kampaň. Dále přibližuje termíny z marketingové komunikace a marketingového mixu. Přiostřeno je především na způsoby přípravy kampaní, jejich realizace, metody předběžného testování …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the advertising campaign of SAZKA company which was launched after enactment of the internet Sportsbook. The introductory part of the work focuses on the explanation of the terms “advertisement” and “advertising campaign”. It also outlines terminology related to marketing communication and marketing mix. Attention is primarily paid to means of campaign preparation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pwsrw/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADEŘÁBKOVÁ, Petra. \textit{Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/gkhkgz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Financování českého sportu před a po insolvenci společnosti SAZKA
Veronika Žáková -
Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu
Eliška Skovajsová -
Hodnocení reklamní kampaně
David BABKA -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů
Zdeněk KRESA -
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Petr Pelc -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
Jakub Tichy