Bc. Petra Kadeřábková

Bakalářská práce

Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení

Advertising campaign analyse of SAZKA, Inc. - e-bet
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza reklamní kampaně společnosti SAZKA, která byla spuštěna po uzákonění provozování internetového kurzového sázení. Úvodní část textu je věnována vysvětlení pojmů reklama a reklamní kampaň. Dále přibližuje termíny z marketingové komunikace a marketingového mixu. Přiostřeno je především na způsoby přípravy kampaní, jejich realizace, metody předběžného testování …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the advertising campaign of SAZKA company which was launched after enactment of the internet Sportsbook. The introductory part of the work focuses on the explanation of the terms “advertisement” and “advertising campaign”. It also outlines terminology related to marketing communication and marketing mix. Attention is primarily paid to means of campaign preparation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní