Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení – Bc. Petra Kadeřábková
Bc. Petra Kadeřábková
Bakalářská práce
Analýza reklamní kampaně akciové společnosti SAZKA - internetové kurzové sázení
Advertising campaign analyse of SAZKA, Inc. - e-bet
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza reklamní kampaně společnosti SAZKA, která byla spuštěna po uzákonění provozování internetového kurzového sázení. Úvodní část textu je věnována vysvětlení pojmů reklama a reklamní kampaň. Dále přibližuje termíny z marketingové komunikace a marketingového mixu. Přiostřeno je především na způsoby přípravy kampaní, jejich realizace, metody předběžného testování …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the advertising campaign of SAZKA company which was launched after enactment of the internet Sportsbook. The introductory part of the work focuses on the explanation of the terms “advertisement” and “advertising campaign”. It also outlines terminology related to marketing communication and marketing mix. Attention is primarily paid to means of campaign preparation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pwsrw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Financování českého sportu před a po insolvenci společnosti SAZKA
Veronika Žáková -
Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu
Eliška Skovajsová -
Hodnocení reklamní kampaně
David BABKA -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Hodnocení marketingové kampaně Máte Hromadu Důvodů
Zdeněk KRESA -
Hodnocení účinosti reklamní kampaně
Petr Pelc -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
Jakub Tichy