Aplikace SSNIP testu za účelem vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy – Bc. Bartoloměj Jičínský
Bc. Bartoloměj Jičínský
Diplomová práce
Aplikace SSNIP testu za účelem vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy
Definition of the Relevant Market using the SSNIP Test within a Bus Transport Sector
Anotace:
Cílem diplomové práce je aplikace SSNIP testu za účelem vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy na trase Brno – Praha a zpět. První část tvoří důležitá teoretická východiska k vymezení relevantního trhu. Ve druhé částí je provedena analýza kritické ztráty na zvolené destinaci. Data pro analýzu kritické ztráty byla získána pomocí spotřebitelského průzkumu. Tyto výsledky průzkumu byly …víceAbstract:
The aim of submitted thesis is determination of the relevant market using the SSNIP test within a bus transport sector on the destination Brno – Prague. All fundamental points for the right application SSNIP test are mentioned in theoretical part of this thesis. Practical application of the SSNIP test is carried out in second part of thesis. Data for empirical analysis were obtained by customer survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n57jl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Rederer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIČÍNSKÝ, Bartoloměj. \textit{Aplikace SSNIP testu za účelem vymezení relevantního trhu v odvětví autobusové dopravy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gkkmgr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
Využití cenové elasticity poptávky při prodeji piva
Miroslav Adamec -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov -
Cenová elasticita funkce poptávky konkrétního produktu
Monika Holmanová -
Cenová elasticita poptávky v odvětví hudebních nahrávek
Ondřej Havelka -
Cenová elasticita poptávky a její dopady na tvorbu cen
Miloslav Mašín