Bc. Miroslav ŠÍMA

Diplomová práce

Sociálně psychologické přístupy k harmonizaci vztahů městské policie k veřejnosti

Social-psychological approaches to harmonisation relationships of metropolitan police to public.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sociálně psychologickými přístupy ke zlepšení vnímání práce Městské policie Pardubice k veřejnosti. Cílem bylo zjištění postojů občanů vůči Městské policii Pardubice a jejich ochoty být policii partnery při plnění preventivních úkolů. V prvé části jsem se zaměřil na vysvětlení základních pojmů, týkajících se především prevence kriminality a problematiky zavádění prvků …více
Abstract:
This thesis deals with social and psychological approaches to improve perception of the Pardubice Municipal Police work towards the public. The aim was to find out howw the citizens feel about the Municipal Police and how they are willing to co-operate when the prevention tasks are being carried out. The first part focuses on explanation of the basic terms concerning mainly the prevention of crime …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2009
Zveřejnit od: 20. 3. 2009
Identifikátor: 1016012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠÍMA, Miroslav. Sociálně psychologické přístupy k harmonizaci vztahů městské policie k veřejnosti. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 03. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika