Mgr. Eliška Svozilová

Diplomová práce

Chybné odpovědi žáků v kontextu dialogu učitele a žáka

Faulty answers of pupils in the teacher's and pupil's dialog
Anotace:
Tato diplomová práce věnuje problematice pedagogické komunikace, konkrétně vnímání chybných odpovědí žáků jejich učiteli. K získání dat byly použity kvalitativní metody pozorování ve třídách a rozhovory s učiteli. Práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a empirickou. Teoretická část se zaměřuje na pedagogickou komunikaci a s ní související problematiku učitelských otázek, odpovědí žáka …více
Abstract:
This thesis focuses on the issue of pedagogic communication, particularly on teachers´ perception of the error answers of pupils. The data were obtained through qualitative method of observation in classes and interviews with teachers. This thesis is devided in two main parts – theoretical and empirical. The theoretical part focuses on the pedagogic communication and related teachers´ questions, pupils …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta