Digitální marketing vysokých škol – Daniela Víchová
Daniela Víchová
Bakalářská práce
Digitální marketing vysokých škol
Digital Marketing at Universities
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teoretická východiska základů marketingu, digitálního marketingu a jeho nástrojů, následované marketingem vzdělávacích institucí a jeho momentálních trendů. To je v rámci praktické části přeneseno do prostředí Fakulty informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové, kde jsou analyzovány vybrané nástroje digitálního marketingu používané touto fakultou a představeny způsoby …víceAbstract:
The Bachelor thesis contains theoretical resource of marketing, digital marketing and its tools, marketing of educational institutions and related nowadays trends. This is applied to environment of the Faculty of Informatics and Management University of Hradec Kralove, which creates the practical part. There are analyzed selected tools of digital marketing using by the faculty and methods of propagations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11987
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Digitální marketing bankovních institucí
Jan Schneider -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony
Název
Vložil
Vloženo
Práva