The role of new media in a modern marketing communication – Bc. Anne-Charlotte Andrieux
Bc. Anne-Charlotte Andrieux
Bachelor's thesis
The role of new media in a modern marketing communication
The role of new media in a modern marketing communication
Anotácia:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …viacAbstract:
This thesis takes a closer look at new media as a marketing communication tool. Examining the impact of the internet and its development directly upon the evolution and development of modern marketing communications. The evolution and history of both medias, and marketing will be discussed. Different marketing tools and techniques will be defined. This thesis will attempt to explain in which way new …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
La sémiotisation du toponyme 974 dans l'espace public et sur les graffiti de la Réunion
Eliška Řehořková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Nástroje Webu 2.0 využívané umelcami
Mária Tkáčiková