Hyperkinetický syndrom u žáků středních škol – Ing. Jana Sojková
Ing. Jana Sojková
Bakalářská práce
Hyperkinetický syndrom u žáků středních škol
The Hyperkinetic Syndrome for secondary school students
Anotace:
Tato práce pojednává o hyperkinetickém syndromu nebo-li ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u žáků středních škol. Byla sledována informovanost o syndromu ADHD a jeho příznacích na základě dotazníku KADDS (Sciutto a kol., 2000) složeného ze tří škál u pedagogů středních odborných škol Jihomoravského kraje. Průzkumu se zúčastnilo 118 respondentů. Učitelé prokázali vyšší míru znalostí o …víceAbstract:
The aim of this work is dealing with a hyperkinetic syndrome - ADHD of students of high schools. There was monitored an amount of information, which teachers of the South Moravian region have about ADHD symptoms. This research was based on a questionnaire of KADDS (Sciutto et al., 2000) consisiting of three subscales. The survey involved 118 respondents. The results show, that teachers have better …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Korábová
- Oponent: Lenka Krajčíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost pedagogů o syndromu ADHD u dětí a specifikách přístupu k těmto dětem
Kristýna TÝLOVÁ -
Informovanost učitelů MŠ o syndromu ADHD
Lucie Čechalová -
Inkluze žáků s ADHD a její vnímání učiteli na 1. stupni ZŠ
Jana ÜRGEOVÁ -
Problematika ADHD - význam informovanosti rodičů a pedagogů
Pavla Slezáková -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
Alena ŠULEROVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva